середа, 25 березня 2015 р.

Слово про молоду колегу



Буртова Інна Василівна
Вчитель хімії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 м. Гайворон. 
У 2013 році з відзнакою закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет за спеціальністю «Біологія, хімія». 
В школі працює 3 рік, але за цей час встигла зарекомендувати себе як відповідальний і цілеспрямований працівник. 
Зокрема, у 2014 році за високу результативність у своїй, ще не тривалій діяльності, стала однією з не багатьох лауреатом обласної премії ім.  І. Г. Ткаченка. 
Інна Василівна також представляла честь нашого району у конкурсі «Міс Освітянка» і здобула перемогу в номінації «Міс Елегантність».  


 
Її учні показали хороші результати у районних предметних олімпіадах: у 2013 – 2014 р. н.  учень 8-го класу зайняв ІІ-ге місце, у 2014 – 2015 н. р. учень 9-го класу – І-місце, учениця 11 класу – ІІ-місце та учениця 7-го класу – ІІІ-місце. Таких успіхів з даного предмету в її школі давно не було. Такі успіхи відразу були помічені та відзначені дирекцією школи та працівниками методичного кабінету. Це дає надію і сподівання, що в недалекому майбутньому виросте хороший фахівець.
Крім цього, Інна Василівна бере активну участь культурно-масовій роботі школи та району. Також захоплюється малюванням, декламуванням віршів різних поетів та написанням власних.
Після завершення навчання Інна Василівна думала, що працюватиме вчителем біології. Проте і в області хімії її результати теж радують. Зокрема, працює над виданням методичного посібника «Довідничок з хімії для 7-8-х класів», де представлені опорні таблиці та схеми, приклади хімічних реакцій та тлумачний словник. Цікавими також є видання шкільної газети «Хімічний калейдоскоп», що відіграє велику роль для учнів при вивченні окремих тем з предмету.
Проблема над якою працює
«Ігрова діяльність, як  один із засобів формування
 пізнавального інтересу
 у процесі вивчення хімії».
Сучасним учням доступні найрізноманітніші джерела інформації, але часто саме наявність готової інформації сприяє розвитку пасивності. Зникає прагнення до пошуку, пізнання, творчості, тобто діяльності. Навчальний матеріал може здаватися учням «сухим» і нецікавим, тому завдання    вчителя – зацікавити їх. Це можна зробити за допомогою ігрової діяльності.
Її уроки відзначаються чітким і цікавим відбором програмного матеріалу, логічною завершеністю. Учителька не лише формує знання з предмета, а й навчає школярів застосовувати їх для пояснення хімічних явищ, що спостерігаються у природі («кислотні дощі», «озонові діри», «парниковий ефект»). Досягненням власної педагогічної практики вважає розробку методики, що допомагає зацікавити навіть «запеклого трієчника».      На своїх уроках використовує різні види та форми роботи:
·       «Хімічний боулінг»;
·       «Знайди помилку»;
·       «Займи позицію»;
·       «Хрестики-нулики»;
·       «Формульний диктант»;
·       «Мнемоніка»;
·       «Спостережливість»;
·       «Змагання знавців»;
·       ребуси, кросворди та ін.
Учні також займаються самостійною ігрово-проекційною діяльністю, а саме:
-       створюють моделі молекул;
-       презентують власне бачення хімічних реакцій (через асоціації);
-       складають вірші;
-       роблять збірки зразків полімерних матеріалів, що використовуються в побуті та їх розгорнутий опис.

Тому й не дивно, що життєвою позицією молодого вчителя є висловлення: 

«В кожній дитині живе талант, кожна дитина – особистість. Зумій це своєчасно побачити, зрозуміти та розвити».



Немає коментарів:

Дописати коментар