четвер, 12 лютого 2015 р.

СИЛЬНІ, СМІЛИВІ, ВЛУЧНІ!». (СПОРТИВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ЗМАГАННЯ СЕМИКЛАСНИКІВ)


Автор: Ремінна Т.Г., вчитель математики ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 м.Гайворон Кіровоградської області
Ведучий 1: Доброго дня! Усіх шанувальників математики та здорового способу життя запрошуємо на спортивно–інтелектуальне змагання семикласників «Сильні, сміливі, влучні».
Ведучий 2: Увага! Увага! Всі фото- та відеокамери налаштовані на зйомку. Саме зараз в найбільшому й найкращому спортивному залі міста Гайворона, в загальноосвітній школі №1, зібралися кращі з кращих, ерудити і спортсмени, які не тільки з апетитом поглинають знання з математики, але й займаються спортом.  Їх девіз: «Ми – за здоровий спосіб життя»
Ведучий 3: Давні греки стверджували:
Хочеш бути здоровим – бігай,
Хочеш бути сильним – бігай,
Хочеш бути красивим  - бігай,
Хочеш бути розумним – бігай!

Ведучий 1: Перед початком змагань нагадуємо правила техніки безпеки.
Будьте сміливі і обережні,
Будьте уважні і зосереджені,
Будьте активні, усіх поважайте,
Знання покажіть і  перемагайте!
Ведучий 2: Не забувайте, що «один у полі – не воїн». І, як співається у пісні Булата Окуджави, «Возьмемся за руки друзья, чтоб не пропасть  поодиноке…»
Отже, девіз наших змагань:
«ОДИН ЗА ВСІХ  - ВСІ ЗА ОДНОГО!»
(Звучить пісня про математику. Поділ  учасників на дві команди і розподіл цифр між членами кожної з команд за кольорами  - «червоний», «зелений»)
Ведучий 3: Ці змагання – не екзамен
Сміливо участь в них приймай,
Розв’язуй, бігай і дерзай,
Здоров’я й волю закаляй!

Вчитель 1: Запрошую на естафету.
Хоч не складні тут завдання,
Фінал вирішує не доля –
Рахунок усний і знання.
Отже, І естафета. «Переправа».Усний рахунок під назвою: «Хто швидше?»
(Команди шикуються в шеренгу за порядком зростання цифр від 0 до 9. Вчитель називає приклад, а учень, який має номер, що є розв’язком даного прикладу перебігає на другий кінець зали і т.д. поки вся команда не опиниться на іншому кінці зали. Кожен учень, який прибіг першим, приносить своїй команді один бал.)
Наприклад 2х2  - біжить учень у якого №4
(бали нараховує журі в складі вчителя фізкультури, вчителя математики і 2 членів шкільного парламенту )
Вчитель 1:
Увага! Розпочинаємо переправу!
18:3                                                   29 - 27
15 – 7                                                27:9
4+3                                                    50:50
13:0 – ніхто не біжить                      28 - 24
2х0                                                     40:8
                                                         5-7 – ніхто не  біжить
ІІ етап конкурсу «Хто швидше?» - «Утвори число»
a)     Найбільше з усіх цифр
b)    Найменше з усіх цифр
c)     Найбільше з непарних цифр
d)    Найменше з парних цифр
Нарахування балів: 2 бали – І місце, 1 бал – ІІ місце, 0 балів – не вірно
Вчитель 2: Конкурс пісень, де зустрічаються числа (по черзі).
Вчитель 3: «Заморочки з бочки» (2 парти і 2 стільці, на партах знаходяться бочки із завданнями зі шкільного курсу математики на розсуд вчителя. 5 членів з кожної команди шикуються в колону в другому кінці зали і по свистку по черзі біжать, сідають за столи, розв’язують завдання, передаючи естафету іншому членові команди  )
*    Звучить пісня про математику.
Вчитель 1: А зараз до вашої уваги загадка :
Є у кола вірний друг – називається він…. (КРУГ)
У земній круговерті живемо ми з вами.
Від негативу обертом йде голова,
Але навіть вітри завжди повертаються
На круги своя!
Отже, запрошую команди до кругових вправ з м’ячем.
Умови естафети: на столах команд учасників знаходяться завдання з круговими вправами. Кожен учасник по черзі біжить до столу з м’ячем, розв’язує перший приклад і записує відповідь у квадратик , бере м’яч і кидає в корзину, за попадання команді додаєтьсяя по одному балу. Передається естафета другому учаснику, який відповідь першого завдання  записує в пустий квадратик другого приклада і розв’язує його і т.д.


1)    10 - 837  =  …….
2)    ……· 711  = ……
3)    ……  :1 8  = ……
4)    ……² = ……
5)    …… - 3·11 = ……
6)    …… - 3³ = ……
7)    …… : 0,2 = ……
8)    …… - 25 = ……
9)    …… · 9 = ……
10)…… +55 = ……



Кількість балів нараховується  за кількістю правильно розв’язаних прикладів.

Вчитель 2: Подолання перешкод зі скакалками. (Участь беруть по одному члену від кожної команди.)
Умови змагання: учасники стрибаютю через скакалку, називаючи натуральний ряд чисел, які діляться на три, в порядку зростання.
Звучить пісня про математику. Журі підраховує бали і визначає переможців.
Ведучий 1: Шана й дяка фізкультурі й математиці,
Бо вони для вас цікаві і корисні.
Слабким  допоможуть здоров’я зміцнити,
А старанним   знаннями себе захистити.
Ведучий 2: Дорогі семикласники!
Вам відкриті шляхи, і йти ними нелегко,
На шляху перешкоди важко долати.
Наполегливо й впевнено ми вам бажаєм
За знання і здоров’я своє воювати!
Ведучий 3: Бо  без праці фізичної та розумової
Повноцінним життям ви не зможете жити,
А людина себе почуває щасливою,
Коли має здоров’я і може творити!
Ми завершуємо пряме включення з місця подій. Дякуємо за увагу! До нових зустрічей!



Немає коментарів:

Дописати коментар