вівторок, 24 березня 2015 р.

Презентація досвіду Теслі Інни Володимирівни




Тесля Інна Володимирівна

вчитель хімії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  смт Завалля
Педагогічний стаж – 16 років. Вчитель І категорії.








Педагогічне кредо : «Щоб бути хорошим вчителем, потрібно
                   любити те,  що викладаєш і тих, кому викладаєш»

Девіз:       «Не здивуєш, не зацікавиш – не навчиш»

Проблема : «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом
                  застосування хімічного експерименту при вивченні
                  хімії» 

Почавши працювати в школі вчителем хімії, вона відразу вирішила зробити так, що слово «хімія» не викликало неприязні. І їй це вдалося. Вчителька задоволена, що учні, які починають вчити хімію, роблять це з бажанням та інтересом, що багато  випускників вибирає фах, пов'язаний з цією цікавою наукою. Багато випускників вступають до медичних та хіміко-технологічних вузів.Найкращі знання з хімії отримують учні, що навчаютьсяу старшій школі за біолого-хімічним профілем навчання. В Інни Володимирівни є сотні випускників і вона твердо переконана: якщо хімія як предмет згодилася вжитті, то її праця не є марною.
Проте одним із головних завдань, які ставить перед собою вчителька хімії, є насамперед не те, щоб учні знали назубок матеріал шкільної програми. Всі вчителі хімії погодяться з тим, що через невеликий час по закінченню школи більшість учнів пам’ятає лише формули води, спирту і сульфатної кислоти.Найважливіше – навчити мислити, спостерігати і бачити, робити висновки. Тому в своїй роботі використовує дослідницькі методи навчання.Учні знають, якщо вчителька ставить запитання до класу, що починається словом «Як?», то зразу ж треба шукати відповідь на запитання «Чому?».
Щоб зробити предмет «хімія»  цікавим та корисним для учнів, Інна Володимирівна використовує хімічний експеримент. Аби учень міг не тільки побачити на власні очі хімічний експеримент (демонстрацію ), але й, так би мовити, «доторкнутися» до нього своїми руками, вчитель впроваджує у шкільну практику хімічний експеримент ужиткового спрямуванняПід час проведення позакласних заходів учні дізнаються, як виявити фальсифікати меду, молочних продуктів, як вберегти фрукти й овочі від потемніння, як вивести плями з тканин. Своїм учням пропонує проводити домашній експеримент з кислотами та лугами, що є на кухні, з природними індикаторами, миючими засобами. Учні залюбки під керівництвом вчителя проводять досліди: «фараонові змії», «колоїдний сад», «дим без вогню», «хімічний вулкан» та багато інших.

Та все ж найбільшою винагородою за вчительську працю є те, що учні, які закінчують школу, на згадку пишуть: «Я дякую Вам за те, що Ви не лише навчали нас хімії, а вчили жити»…



Немає коментарів:

Дописати коментар