Кузнєцова Наталія
Василівна,
вчитель
хімії навчально – виховного комплексу «загальноосвітнього навчального закладу І
– ІІ ступенів – дошкільного навчального закладу» с. Тополі. Має «вищу» кваліфікаційну
категорію, стаж роботи 28 р.
Творчо і наполегливо працює Наталія Василівна над проблемою:
«Розвиток та формування пізнавального інтересу учнів шляхом використання інтерактивних форм і методів
навчання на уроках хімії».
Вчителька веде систематичну наполегливу
роботу, що спонукає учнів до ефективного
засвоєння навчального матеріалу. На уроках, по-особливому, виділяється
особа вчителя. Це високоерудований спеціаліст, коректний і вмілий педагог,
чуйний, добрий і уважний вихователь. Наталія Василівна веде систематичну наполегливу роботу, що
спонукає учнів до ефективного засвоєння
навчального матеріалу. Має глибокі фахові знання. Добре
володіє методикою викладання хімії та біології. Має добрий контакт з учнями, створює атмосферу
дружнього спілкування, демократизму, змагання, діловитості, відповідальності за
результати праці.
Слід відзначити ґрунтовний рівень знань учнів з хімії. Велика увага
приділяється розвитку логічного мислення учнів, шляхом застосування логічних
схем, проблемних ситуацій. Уроки чітко сплановані.
Кузнєцова Н.В. використовує різні форми, прийоми
і методи: «мозковий штурм», «мікрофон», робота в парах, в групах, рольові ігри,
гра «вірю не вірю» це і робота
над текстом підручника, часті підготовки
учнями випереджувальних завдань, що дають можливість на уроках використовувати
великі об'єми інформації. На уроках постійно використовується наочність та доцільно використовує дидактичний матеріал,
ІКТ. На уроках вчитель впроваджує інтерактивні форми роботи та застосовує ІКТ
під час уроків. В системі роботи вчителя ці технології мають місце у вигляді:
електронних
ілюстрацій (фотографій, малюнків, мікропрепаратів), яких не вистачає у
підручниках; електронних презентацій, підготовлених самим вчителем або учнями;
відеосюжетів, що демонструють реальні природні об’єкти та явища, хімічні реакції
та процеси на виробництві.
Уроки
проводить на високому науково – методичному рівні, вдало використовує алгоритми
розв’язання певного типу задач із поелементним аналізом, прикладами, набором
тренувальних вправ, широко застосовує дослідницькі методи, експериментальні
завдання, добре організовує лабораторні та практичні роботи.
Крім традиційних питань, що
стосуються хімічних елементів, речовин і реакцій, належну увагу приділяє
висвітленню методів наукового пізнання хімії, ролі теоретичних і
експериментальних досліджень. Матеріал, який використовується для цього, часто
має чітко виражене екологічне спрямування. Належну увагу звертає на показ впливу хімічних чинників на здоров’я
людини, пояснює згубну дію алкоголю, наркотичних речовин, тютюнопаління. Систематично
приділяє увагу виробленню навичок самостійної роботи учнів, як під час уроку,
так і при підготовці домашніх завдань.
У своїй педагогічній практиці Наталія
Василівна використовує різні типи уроків. Поряд з традиційними уроками
проводяться: урок – конференція, урок – експедиція, урок – дійство, урок – рольова
гра.
Наполеглива і кваліфікована робота вчительки
дає свої результати. Це підтверджують і підсумки контрольних робіт та
тематичних атестацій. Позначається рівень знань учнів і на їх участі у районних
олімпіадах з хімії, де її вихованці займають і призові місця. (Любанчук В 7 кл
– 3 місце). Учні Наталії Василівни активні учасники Міжнародного інтерактивного
конкурсу «Колосок».
На високому методичному рівні проводила
районний семінар вчителів
«Школа молодого вчителя» у 2009 , 2010, 2013 роках. Лауреат районного конкурсу «Вчитель –
2010» ( 2 місце). Брала активну участь у проведенні районної інтернет -
конференції на тему: «Інноваційна діяльність педагога в сучасному освітньому
просторі» (2015 р.).
Надає суттєву допомогу молодим вчителям.
Завжди обізнана з новинками методичної літератури. Бере активну участь у
підготовці і проведені районних семінарах - практикумах з хімії.
За сумлінну творчу працю, за високу
результативність у роботі Наталія Василівна нагороджена Почесною Грамотою
Управління освіти Кіровоградської обласної державної адміністрації (1999р.) та
Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України (2006р.), Грамотою
Відділу освіти Гайворонською РДА ( 2009р.), Почесною Грамотою Управління освіти
Кіровоградської ОДА (2011р.)
Користується заслуженим авторитетом серед
колег, батьків, учнів школи, громадськості села.
Немає коментарів:
Дописати коментар